Τετάρτη, 22 Μαΐου 2024
 
 

Μεταπτυχιακά Εξ Αποστάσεως

Αγγελίες

Tickets Market - Φθηνά Εισιτήρια

Πανελλαδικές 2024 - Μηχανογραφικό 2024

edu4u.gr facebook page

Share
Edu4u Admin
Κυριακή, 16 Δεκεμβρίου 2018
Εκπαιδευτικό Σύστημα   Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο
Παγκόσμια διάκριση για 2 μαθητές από τα Ιωάννινα – Δημιούργησαν μικροδορυφορικό σύστημα
 Δύο μαθητές από λύκεια των Ιωαννίνων, από 7ο Γενικό και τη Ζωσιμαία, διακρίθηκαν για τις επιστημονικές εργασίες τους.

Απέσπασαν το χάλκινο μετάλλιο στην κατηγορία της Μηχανικής στο 25ο Διεθνές Μαθητικό Επιστημονικό Συνέδριο για Νέους Επιστήμονες (International Conference of Young Scientists 2018).

Συγκεκριμένα η Παρασκευή-Μαρίνα Κανδρέλη και ο Κωνσταντίνος Λώλος επιλέχθηκαν στην 12μελή ομάδα η οποία εκπροσώπησε την Ελλάδα.

Οι μαθητές, οι οποίοι επιλέγονται να συμμετάσχουν στο παγκόσμιο μαθητικό συνέδριο ICYS, παρουσιάζουν επιστημονικές έρευνες και αξιολογούνται από διακεκριμένες επιστημονικές επιτροπές, τόσο σε προφορικές όσο και σε poster παρουσιάσεις.

Στο συνέδριο παρουσιάστηκαν περισσότερες από 230 εργασίες από 32 χώρες, οι οποίοι φοιτούν ως επί το πλείστον στα πλέον διακεκριμένα ιδιωτικά και δημόσια σχολεία.

Οι δύο μαθητές από την Ελλάδα, καθοδηγούμενοι από τους εκπαιδευτικούς Δημήτρη Κονετά, Νίκο Μαρέτα και Γιώργο Σκαργιώτη, αξιοποίησαν την πολύμηνη βραβευμένη εργασία τους στο διαγωνισμό CanSat και εστίασαν σε συγκεκριμένες επιστημονικές πτυχές των αποτελεσμάτων τους, για να συγγράψουν επιστημονικές εργασίες.

Οι εργασίες των μαθητών αφορούσαν το σχεδιασμό και την υλοποίηση πειραματικού μικροδορυφορικού συστήματος.

Η εργασία στην κατηγορία των Περιβαλλοντικών Επιστημών ανέλυσε την καταγραφή αβιοτικών παραγόντων από το μικροδορυφόρο ενώ η εργασία στην κατηγορία της Μηχανικής, ανέλυσε τις παραμέτρους του ελέγχου της αυτόνομης προσγείωσης σε προκαθορισμένες συντεταγμένες.

Για την συγγραφή απαιτήθηκε κοπιαστική προσπάθεια. Αξίζει να σημειωθεί ότι είναι η πρώτη φορά που συμμετέχουν στην ομάδα που εκπροσωπεί την Ελλάδα στο εν λόγω συνέδριο μαθητές και από τα Ιωάννινα. Παρά τον έντονο συναγωνισμό κατάφεραν όχι απλά να συμμετάσχουν, αλλά και να βραβευτούν με το χάλκινο βραβείο στην κατηγορία της Μηχανικής.

Η ελληνική αποστολή στο Βελιγράδι

Η ελληνική αποστολή στο Βελιγράδι

Οι διευθυντές των δύο λυκείων, στην κοινή ανακοίνωση τους, επισημαίνουν: «Η σημαντική αυτή επιτυχία, φανερώνει ότι η αγαστή συνεργασία μαθητών, καθηγητών από διαφορετικά δημόσια σχολεία, μπορεί να παράγει πολιτισμό και να συμβάλει στην αλλαγή της κουλτούρας των σχολείων». 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 1984 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Συζήτηση - Γνώμες - Σχόλια


Είναι εύκολη η Αγγλική Φιλολογία του ΕΚΠΑ;;
Τρίτη, 13 Φεβρουαρίου 2024 - 15:53
Σχόλια (0)

Μεταπτυχιακά
Σάββατο, 10 Φεβρουαρίου 2024 - 22:37
Σχόλια (0)

Δεκαπέντε (15) θέσεις έμμισθων υποψηφίων διδακτόρων
Τρίτη, 26 Σεπτεμβρίου 2023 - 14:46
Σχόλια (0)

ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΣ
Δευτέρα, 18 Σεπτεμβρίου 2023 - 18:41
Σχόλια (6)


Πολιτικής Επιστήμης ΕΚΠΑ ή Κοινωνιολογίας ΕΚΠΑ
Κυριακή, 13 Αυγούστου 2023 - 19:23
Σχόλια (0)

Πολιτικής Επιστήμης ΕΚΠΑ ή Κοινωνιολογίας ΕΚΠΑ
Κυριακή, 13 Αυγούστου 2023 - 19:23
Σχόλια (13)

ΕΓΓΡΑΦΕΣ
Σάββατο, 12 Αυγούστου 2023 - 01:50
Σχόλια (3)

Σχολές με φυσική παρουσία

Εκπαιδευτικά... και Άλλα
Τετάρτη, 23 Μαΐου 2012
Ο στόχος του Νόμου 4009 για τα ΑΕΙ: Κοινωνία χωρίς θεσμικά ερείσματα
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 4381 ημέρες
Τετάρτη, 23 Μαΐου 2012
ΑΕΙ: Να λειτουργήσουν νέα τμήματα
Σχόλια (3)
Υποβλήθηκε πριν από 4381 ημέρες
Τετάρτη, 23 Μαΐου 2012
Σχόλια και πρώτες Εκτιμήσεις για τα Μαθήματα Γενικής Παιδείας
Σχόλια (10)
Υποβλήθηκε πριν από 4381 ημέρες
Τετάρτη, 23 Μαΐου 2012
Ανοίγει η 9η Διεθνής Εκθεση Βιβλίου
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 4381 ημέρες
Τετάρτη, 23 Μαΐου 2012
Μια ουσία που περιέχεται στον μαϊντανό!
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 4381 ημέρες
Τετάρτη, 23 Μαΐου 2012
Ιδρυμα Ευγενιδου: Υποτροφίες για εννέα απόφοιτους από το ΕΜΠ
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 4381 ημέρες
Σελίδα 6189 από 6234 (37403 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
6188
6189
6190
6191
6232
6233
6234
Επόμενο
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης